PostNL

Voor het bezorgen van onze producten maken wij gebruik van Post NL. Op werkdagen vóór 23:59 uur besteld, betekent morgen in huis. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een track en trace code. Hiermee kan je de bestelling volgen.

De beste bezorgservice zit eigenlijk heel simpel in elkaar. Is de waarde van je winkelmandje hoger dan 20 euro? Dan bezorgen wij deze de volgende dag gratis of eventueel tegen betaling van 3,95 verzekerd. Is de waarde van je winkelmandje lager dan 20 euro? Dan bezorgen wij deze de volgende dag voor 3,95 of verzekerd voor 4,95.

Verzekerd versturen

Je hebt bij ons de keus tijdens het afrekenen om je pakket wel of niet te verzekeren. Nu is het zo dat wij als verzender in beide gevallen, tot het pakket bij je thuis in ontvangst genomen is, verantwoordelijk zijn voor de levering van het pakket. Daarvoor is deze optie er dus ook niet, maar het verschil zit hem in de afhandeling van een vermissing of beschadiging van het pakket. Wanneer je de verzending bij ons verzekerd wordt er per direct bij aantoonbare vermissing of beschadiging, mits er voorraad is, een nieuw pakket opgestuurd. Verzeker je het pakket niet dan starten wij eerst een traject bij PostNL en zullen de uitkomst afwachten alvorens over te gaan tot levering van het nieuwe pakket.

Zo werkt bezorgen:

Ik wil het:Bestel het:Dat kost:
MorgenVóór 23:59 uurGratis*


Bestel voor 23:59 uur op:1e bezorging op:
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag


Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs. Na de 2e bezorgpoging kun je het pakketje afhalen bij een postkantoor bij je in de buurt.