Klachtenprocedure

Natuurlijk streven wij ernaar dat je tevreden bent over YourMacStore en onze producten. We zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Bovendien zien we klachten als waardevolle feedback die ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren.

Als je van mening bent dat je niet naar behoren bent behandeld door een van onze medewerkers, ontevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of als je vindt dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kun je je ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachten.

Hoe en waar kun je je klacht indienen?Je kunt je klacht indienen via de verschillende opties die op onze contactpagina worden getoond, of je kunt een chat starten met een van onze medewerkers.

Tevens kun je een schriftelijke klacht sturen naar:

Dignitas Distribution B.V.
T.A.V. afdeling klachten YourMacStore
Burgemeester Verderlaan 11E
3544 AD Utrecht

Tevens kun je je klacht ook per e-mail sturen naar: intern@yourmacstore.nl.

Wanneer wordt je klacht in behandeling genomen? Je klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • Je bij YourMacStore een bestelling hebt gedaan.
  • Je naam, adres en woonplaats vermeld staan.
  • Je de klacht binnen een redelijke termijn bij ons hebt gemeld.

Klachten over een defect aan een product dienen zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek gemeld te worden. Een termijn van 1 maand wordt in ieder geval als redelijk beschouwd.

Van wie en wanneer verneem je de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voordat je de uitspraak over je klacht hebt ontvangen. Je ontvangt een reactie van het hoofd van de afdeling Klantenservice.

Als je het niet eens bent met de reactie van het hoofd van de afdeling Klantenservice, kun je overwegen je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.